20110706

1260

(یه موقعی (هفت سال پیش) فکر میکردم زیاد کار کردن چیزیه که من فکر میکنم درسته (شاید خیلی هم ضروری نباشه
کمی بعد (پنج سال قبل)حدس زدم شاید اگه خیلی خیلی پولدار باشی اصلا لازم نیست کار کنی
بعده ها (سه سال پیش) که پولدار تر شدم باز هم زیادتر کار کردم
نه برای اینکه بیشتر و بیشتر پولدار شم
که چون برای حفظ شرایط این ظاهرا یک اجبار بود

باز هم کمی بعد ( پارسال) دیدم که ظاهرا هیچ رابطه ی منطقی ای  نیست بین مقدار تلاش و موجودی متوسط جیب

به تازگی ( این تابستان) نظریه ی تازه ای دست و پا کردم
که البته قطعا هنر من نیست و من فقط بهش پی بردم  

عوامل بیرونی متعددی هستند که پیدا و ناپیدا اما خارج از کنترل ما به شرایط شکل میدهند
فقط در خلا کار بیشتر نتیجه ی بیشتر در پی دارد
و ما خیلی ساده حواسمون به این نیست خیلی اوقات



1 comment:

OMiD said...

هوم..
فقط در خلا کار بیشتر نتیجه ی بیشتر داره
که اینطور...

Post a Comment